Friday, November 14, 2008

Fredag den 14 november


Wille ska få hundgodis.

Ulf Elfving med gäst. Jag tror det är riksdagsledamoten
Birgitta Ohlsson. Det var en matskribent med också, Carolie Hofberg

Idag skulle jag fika med Christina och Birgitta men det blev inställt. Då åkte jag till Rörstrandsgatan och tittade på symaskiner i "Louises Symaskinshörna". Hittade en datoriserad Husqvarna Emerald 183. Vi får se.. På hemvägen gick jag ner i Hötorgshallen och passerade Ulf Elfving som gjorde direktsänt radioprogram "Elfving på stan" i P4. (Jag kollade upp när jag kom hem) Jag slet upp min mobil och fotade Elfving i arbetet. Han har samma frisyr som på 80-talet fast en gråare ton. Tänkte att vi är många som bär med oss våra ungdomliga stilar långt upp i åren. Kommer vi i framtiden se pensionärer med dreadlocks, streetwear eller indylook? Kanske svårt med dreadsen för en pensionist?
På jobbet har några kräksjuka. Bara vetskapen gör mig lite lätt illamående. Ska nog klara mig över helgen.

No comments: