Thursday, December 31, 2009

nyårsafton 31 dec

Nyårsafton. Ikväll ska vi fira med John och Christina i Sköndal.
Binni har varit på en cykeltur ute i det lätta snöfallet. Jag har suttit på motionscykeln, stickat på pulsvärmare till Helen och bakat kex. Ser till min glädje att ganska många tittar på min blogg.
Några besökare har bett mig förklara hur man lämnar en kommentar. Jag vill gärna ha kommentarer och hälsningar!!

1. Klicka på länken kommentarer under inlägget. Då får du upp en kommentarsida.
2. Skriv vad du vill i stora rutan. Glöm inte att skriva ditt namn sist (såvida du inte vill vara anonym, fast det är inte lika kul för mig).
3. Fyll i ordverifikationen, de sneda bokstäverna och ibland siffror, som står under rutan.
4. Hoppa över Google account och kryssa i rutan "Anonymous".
5. Skicka iväg!

Jag tror det är Google account-momentet som några tyckt varit krångligt.

1 comment:

Anonymous said...

Gleðilegt nýtt ár elskuleg, alltaf gaman að fara inn á síðuna þína.
Kveðja Ingileif (amma)