Thursday, June 18, 2009

Onsdag 17 juni

Idag är det Islands nationaldag!
Binni jobbar och jag får fira med Aston.
Började torsdagen hos min frissa Malin. Det blev klippning, toning och slingor. Lite kortare klippt än vanligt bad jag om.


Malin vill inte vara med på bild så då blev det jag själv.
Snyggt?!

Så här blev resultatet.

På kvällen åkte Christina och jag ut på Ingarö. Hennes trädgårdsförening hade ordnat besök hos en skapande man, Ingvar, som bor inte långt ifrån Christina.


Härligt kuperad tomt med massor av möjligheter. Mannen hade många visioner och stor tillförsikt. Sånt gillar jag.

Fin utsikt mot sjön Fiskmyran.


En kvinna i sällskapet hade en fin "kattröja".

Innan vi bjöds på fika fick vi besöka ateljen där han skapar sin konst; han skulpterar i metallnät.
Det är inspirerande att få besöka generösa människor .

No comments: