Sunday, May 3, 2009

Lördag 2 maj

Min födelsedag. Fick en kikare och en trädgårdsbok av Binni. Nu kan jag spana på fåglarna. Och rådjuren. Började dagen ute på baksidan, lång frukost, läste lite och stickade. Binni snickrade på spaljén.

Vi åkte till Kalhäll. Jag fick en överrakningsutflykt till Steninge slott av E & E &E.
Vi skulle äta lunch där och sen var det tänkt att jag skulle få prova att blåsa glas men ugnen fungerade tyvärr inte denna dag. Jag var lika glad ändå även om sönerna var lite besvikna. Jag fick en fin dag.Min familj är det bästa jag har och en dag med dom slår det mesta.

I Kalhäll där vi väntade på Egil, Emma och Einar.

Framför slottet på väg ner till bryggan.

Nere vid vattnet.

Lunch i solen.

Vi åkte hem till Egil och Emma och fikade efteråt.

Wille och 55-åringen.

Einar i en photoshoppad bild. Jag tog bort en krukväxt som han fick runt huvudet.
Har äntligen fått till att komprimera bilderna i Photoshop så att de blir lagom till webben. Tack för lektionen, Binni! Det finns nog ett ännu lättare sätt i IPhoto som jag får ta och lära mig.

1 comment:

Anonymous said...

Grattis kompis!
Signe