Thursday, March 19, 2009

Onsdag 18 mars

Må bra-kväll i Gamla Stan
Jag bestämde med min kära Siri (brorsdotter-gud"barn") när hon var i Mexico att vi skulle ses när hon kom hem till Stockholm. Då skulle vi också träffa Liv, dotter till min kompis Anna.
Kaospilot-utbildningen är anledningen till att de fått kontakt tidigare (genom mig och Anna), men bara via mail och tfn.
Så nu skulle vi ses alla fyra.
På Tabac på Stora Nygatan var det för mycket folk så vi chansade på Temple bar, vilket visade sig vara ett misstag vad gällde maten. (Och hur Liv bemöttes av en i personalen när hon sa ifrån om maten) Ändå blev det en så trevlig kväll just för att Siri och Liv är såna inspirerande personer. Och Anna tycker jag alltid om att träffa. Det var bra att hon var med för tjejerna hade mycket att prata om.


Bra stämning trots maten.

Siri, full av planer och idéer, som vanligt, berättade för oss om Mexico och de närmsta framtidsplanerna.

Liv, som fick gå hem hungrig men ändå var ett så trevligt sällskap.


Jag och Anna- mitt i veckan. Ingen grön öl den här gången.

No comments: