Thursday, December 4, 2008

Torsdagen den 4 december

Ikväll var Marie, Ingrid och jag på kvällskurs på Hannas Trädgård. Ingeborg visade oss lite olika trådar, floristtips m.m och så fick vi göra amaryllislökar i runda "mosspaket". Kul! Massor av olika saker att dekorera med fanns på bordet och limpistol som snabbt fäster på mossan.


Ångrade att jag inte köpte med mig en vit Azalea.

Här är vi i full gång.

"The glimmering twins" Marie och Ingegerd.

The glimmering sisters, Marie och Petra.
Petra som gjort det fina halssmycket jag köpte i söndags.

Ingeborg i butiken.

Så här blev min amaryllis, Kanske inte en
av mina bättre skapelser. Men det var mycket trivsamt
efter en slitig dag. Tack Ingeborg ! Och Petra som tipsat och Marie
som förde det vidare. Nästa gång Christina är du också med!

i

No comments: